کنترل کیفیت لوله پلی اتیلن حافظ

کنترل کیفیت لوله پلی اتیلن حافظ پلاستیک

کنترل کیفیت لوله پلی اتیلن آزمایشگاه مستقل شرکت حافظ پلاستیک

آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت حافظ پلاستیک با جدیدترین و بهترین دستگاه ها و ابزار آزمایشگاهی، تجهیز شده است.

کنترل کیفیت حافظ پلاستیک
کنترل کیفیت حافظ پلاستیک

دستگاه های آزمون آزمایشگاه عبارتند از:

کنترل کیفیت لوله پلی اتیلن
کنترل کیفیت لوله پلی اتیلن

دستگاه های اندازه گیری جریان جرمی مذاب(MFR)

آزمایشگاه حافظ توانایی اندازه گیری نرخ جریان مذاب کلیه پلاستیک ها را در تمامی شرایط دارا می باشد.این آزمایشگاه مجهز به چندین دستگاه MFR دقیق و معتبر می باشد که به طور منظم مورد سرویس و نگهداری و کالیبراسیون قرار می گیرند.

علاوه بر MFR، با اندازه گیری MFR با وزنه های مختلف، می توان FRR را که نمادی از توزیع وزن ملوکولی است را نیز اندازه گیری کرد.

دستگاه کنترل کیفیت حافظ پلاستیک
دستگاه کنترل کیفیت حافظ پلاستیک

کنترل کیفیت لوله پلی اتیلن

دستگاه DSC/OIT به منظور آنالیز گرماسنجی و اندازه گیری زمان القای اکسایش

آزمون DSC ازمونی گسترده، مهم و پرکاربرد در علم پلیمر می باشد. با آنالیز DSC می توان پارامترهای زیادی را به طور مستقیم و غیر مستقیم اندازه گیری نمود. به عنوان مثال نقطه ذوب، آنتالپی ذوب، دمای انتقال شیشه ای و OIT را می توان به صورت مستقیم اندازه گیری نمود.

علاوه بر این موارد میتوان درصد بلورینگی(کریستالینتی)، تعداد فازهای مواد و آنالیز پلیمرها را نیز بطور غیر مستقیم و یا با واسطه بررسی و تحلیل کرد.

آزمایشگاه حافظ آمادگی تحلیل انواع نمونه های پلاستیکی و اندازه گیری پارامترهای مذکور را دارا می باشد. زمان القای اکسایش یا همان OIT نیز پارامتری کلیدی در بررسی لوله های پلاستیکی می باشد.

دستگاه آزمون کشش(TENSILE)

دستگاه کشش برای اندازه گیری و بررسی خواص مکانیکی مواد به کار برده می شود. این آزمون یکی از پرکاربرد ترین آزمون های رایج در بررسی خواص مکانیکی کلیه مواد، از انواع پلاستیک  و لاستیک تا انواع مختلف فلز و سرامیک و الیاف می باشد.

این  آزمون پارامترهای مهم مکانیکی مواد را مشخص می کند، از جمله آنها می توان به مدول الاستیک، ازدیاد طول ، استحکام کششی، خواص در نقطه پارگی، خواص نقطه تسلیم و نمودار تنش کرنش اشاره کرد.

آماده سازی آزمونه کشش، ساخت دمبل

آزمایشگاه توانایی ساخت انواع دمبل کشش برای آزمون لوله هایی با سایز مختلف و تست و آزمون جوش های سر به سر را دارا می باشد. فرایند ساخت و آماده سازی دمبل برا آزمون کشش فرایندی مهم و دقیق می باشد.

نمونه های آزمون جوش سر به سر نیز توسط دستگاه CNC بر طبق استاندارد ISO 13953 تهیه می شوند و در تهیه WPS , PQR مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های سایز کوچک توسط پرس آزمایشگاهی ، طبق استاندارد ISO 6259 تهیه و آزمون می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا Call Now Buttonتماس با ما